Listeners:
Top listeners:
LIVE CLUB FM KOSOVË KOSOVË
LIVE CLUB FM SHQIPËRI
LIVE RADIO SHQIP DËGJO SHQIP
Mbi 10 milionë përdorues janë regjistruar në platformën “Threads”, i cili funksionon si “rivali” i Twitter. Ashtu si Twitter, aplikacioni përmban postime të shkurtra me tekst që përdoruesit mund t’i pëlqejnë, t’i ripostojnë dhe t’u përgjigjen. Postimet mund të jenë deri në 500 karaktere të gjata dhe përfshijnë lidhje, foto dhe video të gjata deri në pesë minuta.
Platforma e mesazheve të shkurtra “Threads”, e cila konsiderohet rival i Twitter-it të Elon Musk, një vazhdim i Instagram-it dhe një produkt i ri i Facebook-ut, është në dispozicion të përdoruesve në rreth 100 vende, raporton Protothema.
Ashtu si Twitter, aplikacioni përmban postime të shkurtra me tekst që përdoruesit mund t’i pëlqejnë, t’i ripostojnë dhe t’u përgjigjen. Postimet mund të jenë deri në 500 karaktere të gjata dhe përfshijnë lidhje, foto dhe video të gjata deri në pesë minuta.
Në SHBA , më shumë se kudo tjetër në botë, rivaliteti personal midis dy prej personaliteteve më të forta dhe po aq të diskutueshme të arenës moderne dixhitale, Mark Zuckerberg ( Facebook) dhe Elon Musk (Tesla, Twitter), është një çështje e interes publik. Aktualisht Facebook po përpiqet të vjedhë përdoruesit nga Twitter , duke e kopjuar atë në thelb.
Gjithashtu Zuckerberg është i bindur për të përfituar nga veçoritë e Elon Musk, i cili zbaton masa që, të paktën në teori, nuk i pëlqejnë dhe potencialisht audiencës në Twitter. Një shembull tipik është vendimi i Musk disa ditë më parë për të vendosur një kufi të sipërm në monitorimin e postimeve për ata përdorues që nuk paguajnë një abonim në Twitter Blue për shërbimet e platformës. Duke u nisur nga kjo, ku përdoruest që janë mësuar të përdorin Twitter falas përbëjnë shumicën dërrmuese të rreth 396.5 milionë përdoruesve të tij, supozohet se ata do ta braktisin shumë më lehtë Twitterin për një tjetër platformë të mesazheve të shkurtra, në vend që të kënaqin vendimet e tij paradoksale.
Taktika e Mark Zuckerberg
Zuckerberg nuk është i pari që përpiqet të uzurpojë popullaritetin e Twitter. Platforma të ngjashme (p.sh. Bluesky, Spill, Spoutible, Hive, Post News, Donald Trump’s Truth Social, etj.) ekzistojnë tashmë dhe madje mjaft të vjetra, si Mastodon. Por mesa duket asnjëri prej tyre nuk e ka përjetuar suksesin e Twitter. Në një përpjekje për të nisur nga një bazë e fortë përdoruesish, Mark Zuckerberg , pa dyshim me zgjuarsi, po përdor Instagramin si një ‘trampolinë’ për Threads.
Përkundër një perspektive të tillë, çdo kritikë se Zuckerberg po kopjon pa turp Musk (pavarësisht nëse ky i fundit nuk e shpiku Twitter-in, por thjesht e bleu atë) në fund të fundit, Facebook ka traditën e vet të kopjimit të të tjerëve, qoftë me sukses apo jo. Çdo sukses i Threads mbi Twitter, ose Mark Zuckerberg mbi Elon Musk, nuk do të bazohet në asnjë nocion të origjinalitetit.
Aplikacioni duket se ka veçori të ngjashme me Twitter-in. Threads u lançua për herë të parë në vitin 2019 për të konkurruar me Snapchat. Produkti u braktis më vonë, por Meta e mbajti markën.
Written by: ClubFm Kosova
Copyright Radio Club FM Kosova
Post comments (0)