play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous play_arrow skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
chevron_left
  • cover play_arrow

    LIVE CLUB FM KOSOVË KOSOVË

  • cover play_arrow

    LIVE CLUB FM SHQIPËRI

  • cover play_arrow

    LIVE RADIO SHQIP DËGJO SHQIP

Aktualitet

WTCA me fokus në potencialin e rëndësishëm ekonomik të pashfrytëzuar të Afrikës

today06/03/2023

Background
share close

John E. Drew është themelues dhe Kryetar i Bordit në Drew Company, kompania e njohur e menaxhimit dhe zhvillimit të pasurive të paluajtshme, i cili është gjithashtu Kryetar në Bordin e WTCA®, një njeri me përvojë të madhe në zhvillimin e pasurive të paluajtshme, me funksion shtesë si këshilltar për Departamentin Amerikan të Tregtisë. Z. Drew ka qenë anëtar i WTCA që nga viti 1985 dhe me kalimin e kohës ka dëshmuar shumë ndryshime që kanë ndikuar jo vetëm në këtë organizatë, por edhe në mënyrën e ndërlidhjes së sipërmarrësve. Këtë prill WTCA po organizon Asamblenë e Përgjithshme për Anëtarët e saj në Ganë, e cila ngriti temën e interesit për të bërë biznes në Afrikë për shumë SME. Ne trajtuam temën e Afrikës si potencialin e pashkelur të biznesit, si dhe vizionin e tij për anëtarësimin në WTCA dhe përvojën personale në fushat e arritjeve të tij kryesore.

 

  • Ju keni qenë në zhvillimin e pasurive të paluajtshme për mjaft kohë. Nga përvoja juaj, çfarë i nevojitet një projekti të shëndoshë që të ketë sukses dhe të ketë një jetëgjatësi fitimprurëse?

 

Një projekt i shëndoshë duhet të ketë një qëllim të vërtetë në zonën e tij – për shembull, nëse    ka nevojë për zyrë ose hapësirë ekspozite, ky është fillimi i një projekti të shëndoshë për t’iu përshtatur nevojave specifike në komunitet. Përveç kësaj, projekti duhet të vendoset në një vend ideal dhe ndërtesa duhet të ketë arkitekturë/dizajn që është interesant. Duhet të jetë një vend ku njerëzit duan të punojnë ose vizitojnë. Nga këndvështrimi i biznesit të Qendrës Botërore të Tregtisë® (WTC®), gjithashtu besoj se shërbimet që ndërtesa i ofron qiramarrësit duhet të çojnë në përmirësimin e zhvillimit ekonomik të zonës. Njerëzit pëlqejnë të përfshihen në një vend ku ka një qëllim – është një ndjenjë më e lartë e dukjes për të ndikuar në komunitetin më të madh.

 

  • Si kryetar i WTCA-së, ju keni parë shumë ndryshime në tregtinë globale. Çfarë mendoni se e formoi më shumë gjendjen aktuale të ekonomisë globale – kohët e krizës kur të gjithë duhej të përshtateshin me realitetet gjithnjë në ndryshim, apo ato kohë kur bota po lulëzon?

o Duke dalë nga pandemia COVID-19, ne kemi mësuar shumë si shoqatë. Mendoj se e ndihmoi Shoqatën e Qendrave Botërore të Tregtisë® (WTCA®) të bëhej edhe më e fortë si një rrjet global. Aftësia për të përdorur teknologjinë, si Zoom dhe mjete të tjera takimi, na lejoi të jemi më fleksibël dhe të lidhemi lehtësisht me njëri-tjetrin. Ne patëm më shumë pjesëmarrje dhe angazhim të anëtarëve në mbarë botën në eventet tona vjetore gjatë tre viteve të fundit, të cilat duhej të shndërroheshin në një format virtual, pasi nuk ishim në gjendje të udhëtonim dhe morëm kontribut më të fortë nga anëtarët në mbarë botën. Teknologjia na lejoi gjithashtu të rrisim zhvillimin e biznesit – duke lehtësuar lidhjet midis anëtarëve dhe rrjeteve të tyre të biznesit dhe duke i futur ato në tregjet e njëri-tjetrit në mbarë botën, duke kursyer kohë dhe para që normalisht do të ishin shpenzuar për udhëtime. Kam parë gjithashtu që bizneset tona të WTC – të cilët specializohen në pasuri të paluajtshme – si dhe marka WTC i kanë përballuar sfidat e pandemisë më mirë se projektet/ndërtesat e tjera. Normat e banimit të qiramarrësve kanë mbetur të shëndosha dhe me të vërtetë mendoj se kjo është për shkak se njerëzit besojnë në fuqinë e markës WTC dhe fuqinë e rrjetit global, pavarësisht nga ajo që po ndodh në botë.

o Gjatë kohërave kur bota po lulëzon/jashtë një krize globale, ne mund të shohim se tregtia globale mund të rritet sepse qëndrimi është më pozitiv dhe mundësitë për të zgjeruar bazën e biznesit të një kompanie dhe bazën e shitjeve të produkteve/shërbimeve pranohen.

  • WTCA GA po organizohet për herë të parë në Akra, Ganë, Afrikë. Duke marrë parasysh gjithçka që ka ndodhur globalisht gjatë tre viteve të fundit, si do ta përshkruanit potencialin e Afrikës. Pse zgjodhët Accra si vendndodhjen e GA?

 

o Asambleja e Përgjithshme e këtij viti (GA) shënon herën e 53-të që mbahet dhe është ngjarja e parë globale personalisht që nga fillimi i pandemisë COVID-19. E organizuar nga WTC Accra, kjo është hera e parë që GA po mbahet në nën-rajonin e Afrikës Perëndimore.

 

o Bordi i Drejtorëve të WTCA zgjodhi Accra, Ganë si vendndodhjen e ardhshme të GA-së, sepse ka interes shumë të fortë në të gjithë anëtarësimin tonë global për të bërë biznes në Afrikë – më i fortë tani se në vitet e mëparshme. WTC Accra është një anëtar i mirënjohur i WTCA dhe i pozicionuar si një portë në një botë të mundësive të tregtisë globale për kompanitë në Ganë dhe nën-rajonin e Afrikës Perëndimore, si dhe një platformë e butë për interesat tregtare ndërkombëtare që kërkojnë të përfitojnë nga mundësi të mëdha në të gjithë Afrikën. Ne mendojmë për këtë GA që po afrohet si një ngjarje pan-afrikane – me temën “Drejt Integrimit Ekonomik Afrikan dhe Prezencës së Përmirësuar Globale”, fokusi i GA të këtij viti është në mundësitë e biznesit në të gjithë kontinentin e Afrikës, duke bashkuar mundësi të reja dhe të zgjeruara jo vetëm për/nga Gana, por të gjitha kombet.

  • Çfarë shihni si përfitimet më të mëdha të pjesëmarrjes në WTCA GA? Si për pjesëmarrësit lokalë ashtu edhe për ata globalë.

o GA vjetore e WTCA është ngjarja kryesore vjetore e shoqatës, duke mbledhur mbi 500 përfaqësues nga vendet anëtare të WTC dhe rrjetet e tyre të biznesit (d.m.th., delegacionet e tregtisë së jashtme dhe kompanitë lokale), si dhe drejtues të biznesit, qeverisë dhe organizatave ndërkombëtare nga e gjithë bota.

  • o Përfitimi më i madh i pjesëmarrjes në WTCA GA është rrjeti – aftësia për t’u lidhur me lehtësi dhe për t’u takuar me biznese që mund të jenë të interesuara të bëjnë biznes me ju. WTCA është një rrjet i besuar globalisht që sjell një ndjenjë besimi dhe profesionalizmi kur takohen lidhje të mundshme biznesi që janë pjesë dhe lidhen me rrjetin.

 

  • Cilat janë pritshmëritë tuaja për GA-në e ardhshme, çfarë do të dëshironit që pjesëmarrësit të merrnin në shtëpi nga kjo ngjarje?

o Shpresoj që pjesëmarrësit të ndjejnë se kanë një partner të fortë dhe të besueshëm të rrjetit brenda shoqatës përmes hostit të GA të këtij viti, WTC Accra. WTC Accra ofron akses në shërbime dhe biznese në Ganë, si dhe në të gjithë Afrikën përmes anëtarëve të tjerë afrikanë të WTCA në rrjetin global. GA me të vërtetë ofron një platformë/hapësirë për kompanitë për të ndërtuar këto lidhje biznesi me ekipin dhe pjesëmarrësit e tjerë. Njerëzit priren të bëjnë biznes me një fytyrë të njohur ose lidhje personale dhe asgjë nuk mund të zëvendësojë mundësinë për të ndërtuar këto lloj marrëdhëniesh.

 

  • Ku e shihni WTCA-në në afrimin e SME-ve nga tregjet më të vogla ose më të mbyllura, si një mundësues, ofrues i kontakteve apo mundësive?

o Unë shoh që WTCA luan një rol kritik – një rol në rritje për shoqatën. Industria është gjigante (d.m.th., bujqësia, klubet e biznesit, pasuritë e paluajtshme, etj.) dhe për të qenë në gjendje të kuptoni industrinë dhe të jeni një lojtar, ekspertiza duhet të jetë aty. Anëtarët e WTCA specializohen në sektorë të ndryshëm në mbarë botën dhe mund t’i ndihmojnë bizneset të gjejnë partnerë lehtësisht përmes rrjetit. Të qenit pjesë e rrjetit WTCA ofron një lloj “vulë miratimi” të një biznesi tjetër WTC – ju e dini që kur keni të bëni me një kompani, ato respektohen dhe besohen nga një biznes tjetër WTC.

  • Si është rritur WTCA si një shoqatë globale gjatë qëndrimit tuaj si Kryetar dhe që kur ju u bashkuat si anëtar në vitet 1980? Për cilat arritje jeni më krenar?

o WTCA ka ndryshuar ndjeshëm së bashku me mënyrën se si po zhvillohet biznesi. Në fund të viteve 1980, në WTC Boston, ne mblodhëm kompanitë që kryenin biznes ndërkombëtar nën një çati — duke qenë krah për krah në ndërtesë dhe duke ofruar shërbime për rrjetet jashtë SHBA-së. Ideja për t’u konsideruar si një “kompani ndërkombëtare” ishte një titull/qëllim që vetëm disa kompani mund ta pretendonin për veten e tyre në atë kohë. Sot, kompanitë e reja mund të lançohen në internet dhe menjëherë të mendojnë për veten si ndërkombëtare. Ekziston një qëndrim krejtësisht i ri i të bërit biznes në mbarë botën dhe kompanitë mendojnë se është një pjesë thelbësore e biznesit të tyre të bëhen ndërkombëtarë. Ky qëndrim është ndryshimi më i madh midis viteve 1980 dhe 1990, dhe tani në vitet 2020. Është interesante që ka ndodhur kaq shpejt dhe si rezultat, funksioni i markës WTC duhej të përshtatej me kohën dhe ishte bërë shumë më i zgjuar në teknologji sesa kur filluam fillimisht. Komunikimet e mira, të shpejta dhe efikase janë shumë të rëndësishme për të ndihmuar në ofrimin e shërbimeve cilësore për anëtarët e biznesit, dhe marka WTC njihet në shumicën e pjesëve të botës si një markë e vlerësuar dhe globale që na lejon të rritemi në fusha që nuk i kishim menduar kurrë të mundshme 30- 40 vjet më parë. Rritja jonë sot ka tejkaluar vërtet pritshmëritë e mëparshme dhe ne qëndrojmë me misionin tonë për të ndihmuar ekonomitë lokale të lulëzojnë duke inkurajuar dhe lehtësuar tregtinë dhe investimet në të gjithë globin.

  • Cilat janë përfitimet më të mëdha të të qenit anëtar i WTCA?

o Përfitimi më i madh është qasja në mbarë botën nëpërmjet një rrjeti/familjeje miqsh — një komunitet i gjallë anëtarësimi që ofron mundësi eksponenciale për anëtarët e tij për të gjetur mundësitë e duhura tregtare dhe investimi në shkallë globale.

o Me më shumë se 300 biznese WTC në qytete në rreth 100 vende, shoqata është një rrjet global efektiv i përbërë nga një ekosistem qendrash konferencash dhe ekspozitash, agjenci të zhvillimit ekonomik, zhvillues të pasurive të paluajtshme, universitete, qendra logjistike, aeroporte, zona të lira etj.  WTCA krijon një mjedis ku inkurajohet bashkëpunimi midis bizneseve të WTC për të ndihmuar në edukimin dhe rritjen e tregtisë globale dhe mundësive të investimeve, dhe u ofron anëtarëve të saj mjetet për të ndarë praktikat më të mira në fusha të tilla si bujqësia, konferencat dhe ekspozitat, pasuritë e paluajtshme, klubet e biznesit dhe tregtia. Shërbimet kryesore tregtare përfshijnë misionet tregtare, programet e trajnimit, lehtësimin e tregtisë dhe shumë më tepër.

 

  • Çfarë shpresoni për të ardhmen për WTCA dhe ku e shihni shoqatën në pesë vitet e ardhshme?

o Unë shoh se WTCA po zgjeron bazën e saj të anëtarësimit – qëllimi që ne aspirojmë të arrijmë në 5-10 vitet e ardhshme është të arrijmë 500 anëtarë. Gjithashtu, ne mezi presim të forcojmë aftësitë e rrjeteve B2B që po bëjmë në GA-në e ardhshme – do të jetë një rol i fortë për WTCA dhe ne shpresojmë që bizneset tona WTC do të bëhen lehtësues më të fortë midis bizneseve të tyre lokale dhe homologët e tyre potencialë në mbarë botën.

Written by: ClubFm Kosova

Rate it

Post comments (0)

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *



0%