play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous play_arrow skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
chevron_left
  • cover play_arrow

    LIVE CLUB FM KOSOVË KOSOVË

  • cover play_arrow

    LIVE CLUB FM SHQIPËRI

  • cover play_arrow

    LIVE RADIO SHQIP DËGJO SHQIP

Kuriozitete

Si e kuqja dhe jeshilja u bënë ngjyrat e Krishtlindjes

today27/12/2024

Background
share close

Kushdo që ka dekoruar për Krishtlindje di ta bëjë këtë me të kuqe dhe jeshile. Por historia se si e kuqja dhe jeshilja përfaqësojnë Krishtlindjet nuk është aq lineare sa dritat e vargut rreth pemës suaj.

Po, disa tradita të festës, si e gjelbra e bredhit dhe e kuqja e veshjes së Santa-s, mund të duken si burime të dukshme për traditën. Por nuk është aq e thjeshtë, sipas Arielle Eckstut, autorja e “ The Secret Language of Color” .

Hulumtimi i Eckstut zbuloi se bima holly, me gjethet e tij jeshile dhe frutat e kuqe, luajti një rol prej kohësh në festimet e solsticit dimëror që paraprijnë përhapjen e Krishtlindjeve. Por pavarësisht atyre rrënjëve të thella, do të duheshin shekuj që lidhja midis Krishtlindjeve dhe atyre ngjyrave të bëhej aq solide. Por, thotë Eckstut, një arsye për këtë është i qartë: reklamimi.

Një meritë e veçantë i takon reklamave të Coca-Cola-s të viteve 1930 që shfaqnin piktura të Santa Claus siç e njohim ne: i vjetër, i shëndoshë, gazmor, me flokë të bardhë dhe me një veshje të kuqe.

Ky përshkrim i Santa nuk ekzistonte në të vërtetë në ndërgjegjen kulturore kolektive përpara reklamave të kompanisë së pijeve të gazuara, thotë Eckstut.

“Më pëlqen të them se është bukuria e natyrës e kombinuar me marrëzinë e marketingut krijuan një Krishtlindje të kuqe dhe jeshile,” thotë Eckstut.

Hulumtimi i Eckstut tregon se njerëzit janë biologjikisht të programuar që të duan të mësojnë dhe kuptojnë botën përmes ngjyrave. Ne e dimë kur një copë fruti është pjekur mjaftueshëm për t’u ngrënë për shkak të ngjyrës së saj; ne e dimë kur bari bëhet shumë i thatë për shkak të ngjyrës së tij; ne nuk na pëlqen të hamë shpesh ushqime blu, sepse shumë blu në natyrë ekziston në bimët helmuese. Pra, ne dëshirojmë që këto lloj sinjalesh të ekzistojnë edhe në shoqëri, argumenton Eckstut.

Ky shpjegim biologjik mund të luajë gjithashtu një rol në atë se pse jeshilja dhe e kuqja ndihmuan që Krishtlindjet të bëhen një nga festat më të njohura dhe më të festuara në botë – ato dy ngjyra, plotësimet në rrotën e ngjyrave, janë estetikisht të këndshme.

“Natyrisht, syri juaj tërhiqet nga ato manaferrat e bukura të kuqe dhe gjethet jeshile,” thotë Eckstut./Tiranapost

Written by: ClubFm Kosova

Rate it

Post comments (0)

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *



0%