Listeners:
Top listeners:
LIVE CLUB FM KOSOVË KOSOVË
LIVE CLUB FM SHQIPËRI
LIVE RADIO SHQIP DËGJO SHQIP
“Miu Miu” ka rifituar pozicionin si marka më “e nxehtë” në botë, sipas tremujorit të tretë “Lyst Index” të 2024-s. Kërkimet për “Miu Miun” u rritën me 30% çdo tremujor, dhe çanta “Arcadie” prej 3.050 dollarësh e labelit ishte produkti i katërt më “hot” i periudhës.
“Loewe” ra nga vendi i parë për në vendin e dytë, dhe marka “Prada” mbeti në vendin e tretë. “Saint Laurent” qëndroi në vendin e katërt dhe “Alaïa” u ngjit me 12 pozita në vendin e pestë.
Këpucët e baletit me rrjetë të markës, ishin produkti më i kërkuar dhe kërkesat e përgjithshme për “Alaïa” u rritën me 51%.
Markat e renditura më të mira në indeksin “Lyst” vazhdojnë të bien plotësisht në sektorin e luksit.
Katër marka të reja të modës: Ralph Lauren, Toteme, Victoria Beckham dhe Chloé hynë në renditjen e “Lyst Q3” në vendin e 14-të, 16-të, 19-të dhe 20-të, respektivisht.
Toteme në veçanti është në kategorinë bashkëkohore dhe jo në kategorinë e luksit dhe raporti tha se shfaqja joluksoze dërgoi “valë shokuese në tabelë pasi fusha e lojës vazhdon të hapet për etiketat premium dhe bashkëkohore”.
Lëvizja drejt modës më të aksesueshme mund të jetë rezultat i muajit të modës të shtatorit.
Çanta prej 495 dollarësh prej kamoshi “Brooklyn” nga marka e përballueshme luksoze “Coach” ishte produkti i dytë më i popullarizuar në këtë renditje, i ndjekur nga atletet “Speedcat” 100 dollarëshe të “Puma”, e cila zuri vendin e tretë.
Platforma e blerjeve “Lyst” ka raportuar për trendet e markave të modës dhe produkteve që nga viti 2018./KOHA
Written by: ClubFm Kosova
Copyright Radio Club FM Kosova
Post comments (0)